Sfaturi pentru sezonul de primavara

Ce alimente sa mancam primavara

martie 16, 2012   ·   0 Comments

Total vizualizari :796

Astenia poate fi intalnita in special la femei si se presupune ca apare datorita epuizarii resurselor energetice. Pentru a combate astenia trebuie sa desfasurati activitati ce va fac placere, sa faceti exercitii fizice si nu in ultimul rand sa consumati alimente bogate in vitamine si minerale sum sunt: complexul de vitamine B (oua, cereale integrale, peste, lapte), vitamina C (citrice, legume verzi, mere etc.), magneziu (alune, nuci, spanac, prune uscate), cupru (crustacee, ficat, ciuperci), fosfor (broccoli, vita, pui, furcte uscate), zinc (stridii, peste, cereale integrale), fier (mazare, cartof, spanac) si fructe (mere, citrice, macese).

Principalele alimente recomandate primavara sunt:

Urzicile – deoarece contin un numar mare de aminoacizi, vitamine (acestea cresc rezistenta la infectii si imbunatatesc vazul; de asemenea, vitamina B12 continuta de urzici are un efect antianemic), clorofila, saruri minerale (calciu, magneziu, fier, siliciu, etc) ajuta organismul sa lupte impotriva asteniei de primavara, substante proteice, acid pantoteic, acid folic, amine, cetone, etc. Datorita acestui bogat continut ele sunt folosite ca aliment precum si ca plante medicinale in cure pentru regenerarea organismului si pentru detoxifierea lui.

Salata verde stimuleaza digestia, tonifica ficatul, intensifica tranzitul intestinal si inlatura senzatia de apatie fizica. Salata contine complexul de vitamine B si sarurile minerale necesare pentru fortificarea organismului dupa perioada de iarna.

Loboda, pe langa calitatile salatei verzi are si o actiune diuretica si depurativa.

Ceapa verde este benefica in lupta cu astenia de primavara deoarece contine o serie de minerale si vitamine necesare organismului. Consumul acesteia ajuta la o eliminare rapida a toxinelor datorita calitatilor sale depurative si diuretice.

SURSA

By


Readers Comments (0)


You must be logged in to post a comment.